15 Kasım 2013 Cuma

YENİ BAŞLANGIÇ


Yeni heyecanım, hiç usanmadan yapacağım yeni işim..

Ben Gonca Gül;

Gül, ikinci ismim değil.:) soyadım Gül.. hem de evlendikten sonra olan güzel soyadım..

İstek özel Kemal Atatürk lisesi, Balıkesir üniversitesi, İstanbul üniversitesi, lisans, yüksek lisans, özel sektördeki iş hayatı derken beni çok heyecanlandıran butik kurabiyecilikle tanıştım. Çok da güzel oldu.:) Katıldığım günlük kurslarla başladım şeker hamuru yoğurmaya..:)  yaptıklarımın insanları mutlu etmesinin bana verdiği hissi anlatmam imkansız.

Kendime daha çok şey katarak devam etmek istiyorum bu yolda.. Gelişimin sınır tanımadığı bu alanda sürekli ilerleme kaydetmek ve her zaman yeni şeyler öğrenmek şimdiki hedefim.

Bir hobi olarak başladığım bu serüvende ortaya çıkan ürünlere çevremden gelen olumlu tepkiler ve talepler sonucunda yaptıklarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Kendi mutfağımda, kendi fırınımda özenle seçtiğim malzemelerimle büyük keyifle yaptığım kurabiye ve pastalarımı tüm özel anlarında sevdiklerinize tattırmak ve özel tasarımlarla onları mutlu etmek istiyorsanız en yakın zamanda görüşelim.:)

SEVGİLERİMLE..

GONCA GÜL

Bu da benim uğurum olsun:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder